  • Data: 2011-09-21 18:44:07
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-09-2011 o 21:45:59 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 19-09-2011 o 20:51:29 Maniek4 <r...@l...pl> napisa?(a):

    > Jak bedziemy rozmawiac o Twoim przypadku to zastanowimy sie jeszcze raz.
    > :-)

    No to tak trzeba było od razu :)

    > Temat prawie nie dotyczy scian piwnicy, a posadzki na gruncie bez
    > piwnicy.
    > Pytasz czemu wiecznie mokre? No bo mokre. Nie chce mi sie udowadniac
    > oczywistych zdarzen. Zalozmy np., ze nie ma drenazu, albo jest ogolnie
    > wysoki poziom wod gruntowych tak jak u mnie. W zeszlym tygodniu zasypalem
    > pieczolowicie wykonany kanal w garazu, bo wiecznie stala w nim woda.
    > Zadna
    > folia kubelkowa przy fundamencie tego nie zabezpieczy, moze wlasnie dla
    > tego, ze jest kubelkowa.
    Bo na wysoki poziom wód się robi inną izolację i to nie jest folia
    kubełkowa :)
    A czemu odpływu z tego kanału sobie nie zrobiłeś? nie miałeś spadku?
    Ja bym też piwnicy nie robił jakbym musiał z drenażu wodę pompować, ale
    mam naturalny
    spadek i woda sama odpływa :)

    --
    Pozdr