  • Data: 2011-09-01 13:56:40
    Temat: Re: Ocieplanie elewacji samemu - ile trwa?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć.
    > Pytam w imieniu kolegi który ma zamiar samemu wziąć się za ocieplenie
    > domu.
    > Gość dość zaradny, dysponujący sprzętem i wiedzą techniczną teoretyczną,
    > ale bez praktyki w ocieplaniu.
    > Ile zajmie mu położenie przyjmijmy 100m2 + siatka?
    > (Dom świeżo postawiony, z porothermu, nieduży, z poddaszem.)

    jak dysponuje wolnym czasem to na pewno poradzi sobie
    nic w tym trudnego, wszystko zalezy do ilosci okien jak będzie obrabial,
    czy będzie wstawial parapety itp
    cięzko powiedzieć
    mi ekipa 280m2 robi juz 2 tygodnie a konca nie widac, zaczynaja zaciągać
    klej
    i to sprawdzona ekipa co na codzien sie tym zajmuje, 4 osoby.

    ale robią bardzo precyzyjnie