    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie styropianem
    Date: Sat, 09 Feb 2013 18:18:03 +0100

    > Ja często robiłem w ten sposób, że główne produkty kupowałem w hurtowni,
    > gdzie dostawałem spore rabaty bo myśleli , że za chwilę wrócę po
    > duperele, a duperele kupowałem przez allegro.

    Ja robię inaczej.
    Staram się przekonać, że nie negocjuję w nieskończoność, tylko od razu
    wymagam dobrej oferty. Jak jest przyzwoita to o tym mówię i zawsze
    zaczynam od tego dostawcy przy okazji następnych zakupów.
    Jako że jestem laikiem i często nie jestem w stanie odpowiedzieć na
    wszystkie pytania - staję się wiarygodny i przez to traktowany że tak
    powiem ze specjalną troską (pomagają wybrać i obliczyć ile potrzeba).
    Ważna jest też konsekwencja działań.

    > Mam część chudziaka B10, a część B15, bo nie każda betoniarnia chce
    > pompować B10, więc czasem B15 wychodziło najtaniej.

    Nigdzie nie mam gorzej niż B20, wieńce B25 i faktycznie nie zmieniło to
    praktycznie kosztów.

    > O ile z dużym prawdopodobieństwem jestem w stanie stwierdzić, ze tira
    > przed domem nie będzie, o tyle mam pewność, że moje dzieci nie będą
    > bardziej delikatne dla domu niż ja byłem w stosunku do domu moich
    > rodziców. Dlatego dla mnie wydawanie tysiąca zł na dodatkowe ocieplenie
    > by oszczędzić 30zł na sezon to bzdura, ale wydanie tego samego tysiąca
    > na to by dom był bardziej dziecio-odporny jak najbardziej ma sens.

    Też tak myślałem, aż pewnego dnia przyjechał 20-to tonowy wózek widłowy
    z 7-mio tonową maszyną na widłach. Od tej pory mam wszystko na jego
    drodze popękane - do zerwania.

    Miłego.
    Irek.N.