  • Data: 2009-10-24 08:05:23
    Temat: Re: Ocieplenie zewnętrzene domu po tynkach
    Od: "koniu" <konrad_maupa_konmar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Pospiesz sie z ociepleniem. Latwiej bedzie ci utrzymac dodatnia
    > temperature, a
    > przy ewentualnych duzych mrozach nie przemarzna wilgotne jeszcze tynki,
    > wtedy
    > bylby klopot.
    > O same mury nie musisz sie martwic, na kleju to masz suche.
    > Wilgoci nie usuniesz przez sciany, a poprzez wietrzenie. Przyspiesz
    > uruchomienie wentylacji mechanicznej nie bedziesz mial problemu z
    > wilgocia, a
    > ogrzewanie pomoze w wiazaniu i odparowaniu.
> [...]

    Witam !
    Dzieki za opinie i sugestie, mam 2 opcje tak lub nie ;).
    Sam sie zanstanawialem i bylem zdania ze jednak ocieplic i wentylowac
    jeszcze raz wentylowac, temp. faktycznie kolo 10-15 zeby tylko klasc plytki
    i inne rzeczy. A problem mrozu, ktory moze przejsc przez sciane i uszkodzic
    tynki wewn. tez nie jest do pominiecia.
    Juz mialem odwolac ekipe ale teraz mysle silnie - moze jednak zrobic, mysle
    ze jeszcze z miesiac bedzie przyzwoitej pogody z temp. powyzej 10, wtedy
    wyenytowanie przez uchylowe okna a potem moze zmecze wentylacje mechaniczna,
    powiesze grzejniki i bede powoli grzal.

    Pozdr.
    konrad