  • Data: 2013-07-06 16:06:55
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >budowalem sporo sam i
    > dzieki zaoszczedzonej kasie na robociznie - mam materialy lepszej jakosci.
    > Zawsze wybieram srednio-wysoka polke. Nigdy najnizsza (chinszczyzna sux!),
    > nigdy najwyzsza (placisz za marke). Patrzac pod tym katem na pewno bedziesz
    > inaczej traktowal mieszkanie w domu.

    Rozumiem że jak kupisz Mercedesa to już nie będziesz musiał go naprawiać
    Przez te 30 lat :
    nie bedzie problemu z dachem,CO, wodą kanalizacją itd?
    Nie wierze

    > Ale w starym domu robi sie to znacznie czesciej niz w nowym. Kiedys
    > materialy byly mimo wszystko gorszej jakosci i nie bylo takiego rezimu
    > jak dzis (nie dotyczy domow budowanych przez developerow czy innych takich;)

    Mój Szwagier od 6 lat buduje dom. Praktycznie wszystko zrobili z ojcem sami
    albo nadzorowali. A i tak słyszę: Że szwagier znowu chodzi wku...ny bo coś przecieka
    albo się nie domyka albo...

    > Pewnie. Ja dlatego wybudowalem dom mimo ze bardzo duzy (po podlogach 360m2),
    > to jak na starosc dzieci sie wyprowadza - moge zamurowac (tudziez po prostu
    > zamknac drzwiami piwnice i poddasze i zostaje mi eleganckie ~110m2
    > (bez garazu) do zycia na parterze.

    Wiem wiem dwie łazienki salon 60 m2 dwa garaże itd.
    Szwagier ma 420 m2. Moja żona patrzy na siostrę z podziwem.
    Pytanie co o tych 360 m2 myśli Twoja żona ?

    > Budowa szkieletu kosztuje identycznie co ze stali i betonu. I latwiej / drozej
    > sprzedac po latach.

    Znajomym się marzył dom wybudowali. Załują (ich sprawa) i od roku nie ma chetnych.

    >Drewno nie jest tansze - to jakis kompletny mit :)
    Czas=pieniądz.