    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Jul 2013 14:05:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 22:23:23 UTC+2 użytkownik RD napisał:

    > Akurat wstawię się za Adamem. Owszem, w mieście często bywa więcej
    >
    > atrakcji, typu pójdę-zobaczę. Na wsi (nie tej Adama), człowiek szuka
    >
    > relaksu, natury, odpoczynku. Ponad to niektórzy odpoczywają właśnie
    >
    > pracując. Jest taka jedna kobieta - 80-kila lat na karku, ryje w ziemi
    >
    > jak kret. Ma tyle z tego przyjemności, że przekłada się na zdrowie.
    >

    > Chcesz przekonywać naleśnikami, jakie jedzą ludzie w Meksyku, Francji,
    >
    > na Togo? Jesteś pewien, że to właśnie ten smak? Nie lepiej po prostu tam
    >
    > pojechać, niż chwalić się, że jakieśtam naleśniki robią za rogiem? Co to

> [...]

    Jasne ze można przejechać się do miasta i pójść do teatru czy muzeum. Zakazu nie ma.
    Żebyście jeszcze to robili. Kiedy byłeś w teatrze ostatni raz. Jak do szkoły średniej
    chodziłeś? Zgadłem. Jednemu wystarczy bajoro w ogrodzie robiące za basen, innemu nie
    wystarczy. Wydaje Ci się że jak napiszesz że jest wspaniale to od razu tak się zrobi.
    Przez 55 lat życia miałem czas żeby pewne zjawiska poobserwować. Bywałem i w małych
    miejscowościach. Nuda, marazm, brak perspektyw. Jedyna atrakcja jak przyjdzie brat z
    bratową i sąsiad co blisko mieszka i po 10 piw albo 0,7 na twarz.