    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 10 Jul 2013 06:00:17 -0700 (PDT)
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <4...@g...com>
    <b...@g...com>
    <krgf78$gpd$1@flis.man.torun.pl>
    <0...@g...com>
    <krhsul$vur$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <1...@g...com>
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 10 lipca 2013 11:31:21 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    W dużych miastach dla ludzi starszych są całe programy mające zapełnić im wolny czas.
    Uniwersytety trzeciego wieku, nauka języków obcych,

> [...]
    >
    > to aktywnym spędzaniem czasu. Na działkach dziadki przerabiają się na ogłupiałe
    >

    > Ty kogut jestes naprawde niereformowalny i zaslepiony tym swoim duzym miastem,
    >
    > bo to wszystko co wymieniles jest u mnie "we wsi" jak to nazwales - 50 tys
    >
    > mieszkancow. Plus ostro rozwija sie nordic-walking dla starszych (to ci co im
    >
    > ukradli narty ;) A na malych wsiach roznego rodzaju kolka emerytow tez
    >
    > ostro dzialaja, nawet bym powiedzial ze tam ludzie sie zdecydowanie lepiej
    >
    > integruja ze soba niz pozamykani w czterech scianach na blokowiskach w duzych

    Jasne a kluczowym punktem spotkań emerytek, bo emeryci sporo wcześniej prowadząc
    zdrowy tryb życia na działkach przerobili się na emerytów nieboszczyków, jest
    cmentarz. Tobie się wydaje że jak coś sobie wymyślisz to musi być to prawda
    objawiona. Tak jak z tym hobby polegającym na głośnym słuchaniu muzyki. A z definicji
    hobby wynika że głośne słuchanie muzyki ma tyle wspólnego z hobby co barwa na
    kurierze z kurwą na barierze.