    From: w_e <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Ogrzewanie
    Date: Sat, 26 Dec 2009 13:50:23 +0100

    Prawusek pisze:
    > "w_e" <w...@o...pl> wrote in message
    >
    > Piec kaflowy jest normalnym piecem akumulacyjnym. Ilość ciepła wydzielonego
    > można ustawiać termostatem.

    No można. Mamy trzy grzałki, przy obecnej pogodzie piece pracują na
    jednej i to nam zupełnie wystarcza. Jednak w chwili gdy się nagrzewają
    to od razu oddają ciepło, efekt taki, że w nocy jest cieplej niż
    potrzebuję. Natomiast wydaje mi się, że zaletą tych dynamicznych jest
    to, że oddają ciepło wtedy gdy jest ono potrzebne. Kaflok nagle nie
    przestanie oddawać ciepła. Chyba, że masz na , to jakiś sposób, którego
    nie znam, to chętnie poznam :)
    --
    w_e