  • Data: 2018-12-10 11:20:30
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2018 10:44:39 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > niż PC czy nawet panele PV a ci dalej swoje, że to drogie i że nie
    > zamierzają być ekooszołami tylko dlatego że w TV o smogu nagle zaczęli
    > gadać -- wszak dzady paliły, ojce paliły i żyli. Ogólnie mentalna masakra.

    Pozytywizm, praca u podstaw, orka na ugorze, ale powoli się to zmieni.
    Dobrze że odwalasz tą robotę zupełnie za darmo i jeszcze psując sobie nerwy.
    Ja też działam w okolicy i w otoczeniu, pomp ciepła nie przybywa
    ale przynajmniej ludki bardziej zwracają uwagę na izolację i energooszczędność,
    idą bardziej w gaz niż w wungiel itp.
    Skandynawcy i Germanie też od razu nie wskoczyli na wyższy poziom
    cywilizacji, też potrzebowali lat. Damy radę ;)

    L.