  • Data: 2018-08-26 09:48:27
    Temat: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-26 o 07:16, l...@g...com pisze:
    > Miałem zmontowany obieg z PEXa z wkładką alu, przy kotle na węgiel. Do tego przy
    samym kotle, więc temperatura wody i otoczenia była nielicha. Rurka jakaś niby
    firmowa. Kocioł bez żadnego schładzania, bo to stare Kamino. Nic rurce nie było,
    rurka oczywiście zaizolowana.

    Do montażu przy kotle węglowym nie ma nic lepszego jak rury plastikowe
    Pex, a jeszcze lepiej klejone PVC. Każdy kto twierdzi inaczej jest
    leśnym dziadkiem z wykopalisk.