  • Data: 2009-01-08 23:57:29
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gk5pn4$l96$1@node1.news.atman.pl...

    IMHO - bardzo drogo. Maniek liczyl dla 10cm, ja mysle ze srednio
    jednak wyjdzie znacznie rzadziej, zakladajac 20cm masz na 200m2
    zuzycie ponizej 1km - to daje 3000 pln za sama rure. 5000 pln za
    rozlozenie tego ? To jakas masakryczna cena jest - to w dwa-trzy dni
    mozna zrobic albo i szybciej ;) Ja bym za calosc wiecej niz 15k pln na
    gotowo nie dal. Robiac samemu zmiescilbys sie w 10k pln. Jezeli masz
    zbedne 19k pln i akurat mozesz je wydac na podlogowke - Twoja
    sprawa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.