  • Data: 2013-07-26 08:23:31
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Praktyka jest taka ze zapominasz o potrzebie ogrzewania. Samo sie wlacza,
    >wylacza, dogrzewa bojler z woda jak trzeba. Kompletnie bezobslugowe,
    >wygodne, czyste, ciche, tanie. Nie wiem jak ktos w dzisiejszych czasach
    >moze
    >decydowac sie na np. wegiel przy cenach porzadnych pomp rzedu 12-15k pln +
    >dolne zrodlo, przy czym taka pompa pochodzi 30 lat, a kociol zezre rdza po
    >max 10-ciu :)

    Jak to ładnie brzmi ...

    Znajdź mi firmę która wykona za takie pieniądze i zamontuje pompę gruntową
    wraz z pionowymi odwiertami.
    Mowa o firmie , z faktura , gwarancją , pompa znanej frmy a nie jakaś podła
    chińszczyzna ...

    Ja się interesowałem i najniższa cena jaką mi zaoferowano to jedyne 60000 zł

    Za około 20-25 tys to można mieć pompę ciepła powietrzną , a ona niestety
    zbyt "ekonomiczna" nie jest ...

    >Jest nieporownywalne - choc zalezy do czego porownujesz. W porownaniu do
    >grzania pradem jest na pewno bardziej skomplikowane ;) Za to 4 x tansze :-)

    Taaa ...

    Musiało by być nonstop COP4 ...
    Już to widzę ...