  • Data: 2013-07-26 11:09:34
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 11:00:02 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

    > Trochę mi to przypomina dyskusję z kimś, kto kupił okazyjnie samochód. No i jak z
    takim dyskutować ? Bo faktycznie kupił tanio i dobry, więc wszem i wobec twierdzi, że
    MOŻNA, bo on jest tego dowodem. Ale dlatego to okazja jest, bo wszyscy pozostali
    kupili 'w normalnej' rynkowej cenie.

    Tyle ze taki samochod musisz trafic jakims cudem. Pompa, osprzet i cala
    reszta elementow jest do kupienia od reki, w normalnym sklepie - dzwonisz,
    zamawiasz i masz. Tu nie trzeba miec szczescia, czy szukac okazji -
    wszystko jest na wyciagniecie telefonu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.