  • Data: 2013-07-26 13:01:11
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, July 26, 2013 11:09:34 AM UTC+2, Adam wrote:
> [...]
    takim dyskutować ? Bo faktycznie kupił tanio i dobry, więc wszem i wobec twierdzi, że
    MOŻNA, bo on jest tego dowodem. Ale dlatego to okazja jest, bo wszyscy pozostali
    kupili 'w normalnej' rynkowej cenie.

    > Tyle ze taki samochod musisz trafic jakims cudem. Pompa, osprzet i cala
    > reszta elementow jest do kupienia od reki, w normalnym sklepie - dzwonisz,
    > zamawiasz i masz. Tu nie trzeba miec szczescia, czy szukac okazji -
    > wszystko jest na wyciagniecie telefonu ;)

    OK, może nie okazyjne kupno - ale złożenie samochodu od podstaw ;). No ale generalnie
    to jest prawda i dla reszty instalacji - na etapie budowy chyba na tym najbardziej
    "kroi się" klienta ;)

    mucher