    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 28 Jul 2013 15:36:09 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <ksugtb$8f3$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <kt1cat$t01$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <kt430e$kso$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Ogrzewanie z ziemi
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 23:38:22 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > Nie mam piwnicy :)
    >
    > Średnio co minimum tydzien muszę załadować 3 worki po 35kg.
    >
    > Podłogi myję. W kotłowni są kafelki.

    > No jest brudny i będzie zawsze brudny ale są sposoby aby brud ograniczyć do
    >
    > minimum

    > Mieszkam ponad 2lata i nie musiałem malować ...
    >
    > Jak się dba to się ma :)

    > Zgadza się , ale na szczęście nie tylko Polski wegiel jest ...

    > No niestety. Jak kupowałem piec to owies był bardzo tani. Niestety były
    >
    > powodzie, susze i poszło mocno w górę.
    >
    > Ale poza ekogroszkiem jest jeszcze miał który jest tanszy do ekogroszku ...

> [...]

    Niedawno jakiś program informacyjny w tv oglądałęm. I na pasku leciały ceny surowców
    energii itp. Prąd to u producenta jakieś drobne kosztuje. Ze 6 groszy za
    kilowatogodzinę. Jak tutaj piszą że światowe ceny węgla spadają to i cena tylko spaść
    może. No fakt przesłać tzreba i tutaj nas w chuja zrobią. Ceny w polsce za prąd są
    takie że kto wie czy nie warto mieć własnej maszyny parowej na węgiel co by prąd
    robiła.