  • Data: 2013-07-29 11:01:22
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 10:53:25 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > No i Żywiec z knajpką przyfabryczną. Piwko o wiele lepsze od tego
    > sprzedawanego w całej Polsce.

    Mam wrazenie ze po ostatnich zmianach to piwo juz nie jest takie smaczne :(
    Kiedys jak przyfabryczna knajpka byla dostepna bezposrednio od strony ulicy
    to bylo najlepsze piwo jakie pilem! A w zeszlym roku bedac tam na wycieczce
    bylo dosc przecietne. Inna sprawa ze wszyscy byli juz na niezlym kacu wiec
    moze dlatego nie smakowalo tak bardzo. (tak kogut, dzien wczesniej robilimy
    grilla!) hehehe.

    > W Bielsku B. fajnie się pije, rano nie ma kaca. :-)

    Mam wrazenie ze tylko w domu ma sie kaca, na wszystkich wyjazdach jakos
    kac mnie omija ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.