  • Data: 2013-07-29 10:50:02
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 12:23:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A tak na marginesie:
    > w zeszłym tygodniu zwiedzałem południe Polski+Czech i przejeżdzałem przez tą Twoją
    "wiochę"
    > Miasteczko całkiem, całkiem;)

    Ale przez centrum jechales? Pewnie jakimis obwodnicami :)
    Wodzislaw jest super:

    http://www.radio90.pl/files/2012/06/wodzislaw-slaski
    -fot.-turystyka.subregion.pl_.jpg

    http://www.wodzislaw-slaski.pl/files/Image/galeria/g
    ora/3.jpg

    Przede wszystkim mamy tu b. duzo zieleni :)

    > W sierpniu w Bielsku B. na weselu będe to chyba tez niedaleko;)

    Bielsko jakos 60-80km, dosc kawalek! Bielsko tez jest super - miasto w gorach,
    blisko fajne szlaki, wyciagi, zarypiste jezioro bielskie i zywieckie.
    Blisko gora zar slynna z "anomalii grawitacyjnych" :-) Bielsko mi sie
    podoba :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.