    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Date: Sun, 8 Feb 2009 19:04:01 +0100

    "JarekM" <j...@w...pl> wrote in message
    news:gmn2q7$vjt$1@achot.icm.edu.pl...

    > Dziekuję wszystkim za wypowiedzi, są dla mnie cenną wskazówką.
    > Starałem się trzymać standardowych wymiarów by nie przepłacać za "nietyp".
    > U mnie najwiekszy "nietyp" to 2700 x 2300mm. ale to nie problem, dwa
    > skrzydła z ruchomym słupkiem, trzecie ze stałym,
    > Okucia mają ...no właśnie, nazwy nie pamiętam ( niemieckie), ale był to
    > ciekawy sytem i sprawiał wrażenie solidnie wykonanego.
    > Kiki, podsuwa ciekawy pomysł, zażądam obecności przy produkcji, chcę
    > widzieć co tam wkładaja, jesli się zgodzą kupię u nich, jesli odmówią
    > znaczy to że mają coś do ukrycia i niech spi...alają.
> [...]

    Ty mnie słuchaj w tej sprawie, bo mnie chcieli okantować. Rozpiłowałem i
    masz na fotografiach to co tam zastałem. Zresztą coś mi nie pasowało jak
    zobaczyłem pouginany plastik przy wkretach, jakby te wkładki dociągały się
    jakoś nienatuiralnie.

    Niech ci przeliczą nośność zawiasów do ciężaru skrzydła i moment
    bezwładności przekroju tych wkładek. Inaczej to tylko będziesz miał bubel na
    całe życie.