  • Data: 2009-03-25 09:45:15
    Temat: Re: Okna z drewna czy plastiku - jak to jest teraz
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gqcmgb$qh0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam jakie polecacie okna do domu jednorodzinnego
    > z drewna czy tworzywa ?
    >
    > Wiem ze temat wałkowany ale technologie się cały czas zmieniają dlatego
    > pytam o stan faktyczny co polecacie ?

    No tak wższość Świąt Wielkanocnych nad Bożego Narodzenia ;-)))

    Trudno rozstrzygnąć, nie ma jednoznacznego stwierdzenia które lepsze.
    JA ma plastiki Oknoplast Kraków i jestem zadowolony.
    Drewno jest fajne, ale ...
    Nie wiem jak jest teraz, ale sąsiad zamontował okna drewniane
    jakieś 7-8lat temu i teraz klnie. Okna jak najbardziej już w nowszej
    technologii, ale teraz ma problemz malowaniem. Całość trzeba oczyścić
    a potem pomalować, a część farby odchodzi, a część sie trzyma.
    Aby to zrobić elegancko trzeba wiele pracy włożyć.
    Jeśli dom drewniany, to bym założył drewniane. Jeśli murowany
    to raczej plastiki, ale twój wybór.

    Pzdr
    J23