  • Data: 2009-03-25 14:59:15
    Temat: Re: Okna z drewna czy plastiku - jak to jest teraz
    Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Mar, 10:45, "J23" <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem jak jest teraz, ale sąsiad zamontował okna drewniane
    > jakieś 7-8lat temu i teraz klnie. Okna jak najbardziej już w nowszej
    > technologii, ale teraz ma problemz malowaniem. Całość trzeba oczyścić
    > a potem pomalować, a część farby odchodzi, a część sie trzyma.

    i to jest argument by kupowac drewniane od duzych producentow. Malych
    nie stac na dobra technologie malowania. Okna pomalowane kiepskimi
    lakierami w kiepskich warunkach moga byc tylko kiepskie.. a tak swoja
    droga jesli to byla nowa technologia to dlaczego trzeba calosc
    oczyscic i pomalowac? jestes pewny tego co piszesz? to byly spieprzone
    okna albo sasiad nie wie co robic. To że okno jest jednoramowe z
    jakiejs tam klejonki niewiadomego pochodzenia to nie znaczy ze to
    dobra technologia. Dobrze wykonane i pomalowane dobrymi lakierami okna
    odnawia sie delikatnie szlifujac zewnetrzna strone, na to dobry
    lakier akrylowy i 7-10 lat spokoju, i pozniej znow i znowi tak prze
    dziesiat lat. Ciekawe ktory plastik tyle wytrzyma. Dobre drewniane
    okna , przy odrobinie pracy co kilka lat, maja wrecz nieograniczona
    trwalosc, rowna trwalosci budynkow,niestety dobra robota, dobra
    technologia i dobre materialy musza kosztowac. Natomiast jesli ktos ma
    niechec do dogladania swojego domu i pracy wokol niego winien
    zastosowac plastik. Po 15-dwudziestu latach ekipa wymieni mu na nowe i
    szafa gra.

    pzdr
    krzychut