    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Date: Tue, 10 Mar 2015 10:28:58 +0100
    <5...@g...com>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <mdbr50$hpc$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <mdbvej$e3s$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mdc6dh$uhh$1@node1.news.atman.pl>
    <54fe01f3$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdl5ak$jkl$1@node1.news.atman.pl>
    <54fe933b$0$14678$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 07:46, Uzytkownik pisze:

    > Oczywiście, "kto bogatemu zabroni?" :)

    > Mam. Tylko problem polega na tym, że chodziłem do szkoły w czasach,
    > kiedy to w szkołach zamiast "religii" uczono matematyki.

    Mi nie tlumacz. To byl sarkazm. :-)

    > Kiedyś właśnie o tym pisałem to grupowe grono "eko" chciało mnie
    > zlinczować za takie twierdzenia :)

    Bo to wiesz... sasiadowi i niektorym na Slasku nie smierdzi, wiec jest
    git. A ze po drugiej stronie kuli, gdzie wody cieplej znacznie wiecej
    ludzie domy i zycie traca to chu...
    Nie zebym byl wyznawca teorii wielkiego wplywu na ocieplenie klimatu
    przez czlowieka, ale temat wydaje mi sie dosc zlozony jesli chodzi o
    tzw. ekologie i wplyw na nasze zdrowie.
    Hipokryzja wydaje sie narzucanie norm emisji spalania silnikow
    spalinowych w porownaniu do jakosci i zywotnosci samochodow dzisiejszych
    w ogole. Kwestia jak widac wplywowego lobby ktore uzna co i kiedy jest
    bardziej ekologiczne. Ale to tak na marginesie.

    Pozdro.. TK
    Pozdro.. TK