    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 Mar 2015 03:53:59 -0700 (PDT)
    <md9slm$ete$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <mdbr50$hpc$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <mdbvej$e3s$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mdc6dh$uhh$1@node1.news.atman.pl>
    <54fe01f3$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdmg6n$79n$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 11:14:48 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Tak gaz i PC.

    "Niewiele droższe"
    Spójrzmy na to moje mieszkanie. Był tam kaflok więc na ogrzanie całego mieszkania
    wystarczyło 4m3 drewna na rok. Koszt 500zł
    Przechodząc na gaz wyżej ktoś wyliczył do 10tys koszty jednorazowe mogą sięgnąć
    10tys koszt roczny ogrzewania też kilka razy wyższy. Jeśli to Dla ciebie niewiele to
    nie ma o czym dyskutować- syty głodnego nie zrozumie. Mój teść dop dzisiaj ma kafloka
    i nim grzeje. I powiedz mu że niewiele drożej gazem go wyjdzie. Aktualnie ich dochód
    na rodzinę to 1400-1500zł. Lada chwila będzie gorzej bo zasiłek dla bezrobotnych się
    skończy do emerytury brakuje 2 lata a 65 letniemu mężczyźnie raczej trudno pracę
    znaleźć. Być może gdzieś w ochronie za 4-5 zł na godz cos znajdzie przy odrobinie
    szczęścia. Tylko nie pisz że ma sprzedać co ma i na Śląsk wyjechać.
    > ROTFL. Panie instalator to jest fizycznie niemożliwe i wynika wprost z
    > kaloryczności i cen gazu i węgla.
    Widzisz tylko twoje teoretyczne wyliczenie nijak się mają do rzeczywistości. Sporo
    czasu niedawno poświęciłeś udowadniając mi że indukcją gotować to taniej jak gazem a
    ja od ponad roku mam indukcję i widzę że jest drożej. Akceptowalnie ale drożej.