  • Data: 2020-02-09 15:41:25
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chcesz linka sprzed dziesięciu lat? Weź koło i jebnij się w czoło. Możesz nie
    sprawdzać w swoim US. Może instalator miał rację jak mówił że akcyzy nie ma. Mogę się
    mylić. Ale mogę się nie mylić i zostaniesz po prawie pięciu latach poproszony o
    wyjaśnienie co robiłeś z nadwyżka prądu i dlaczego nie placiles akcyzy. Akcyza jest
    podatkiem powszechnym. Ale mogą być zwolnienia. Żeby uzyskać zwolnienie możliwe jest
    że trzeba wypełnić jeden papier i dostarczyć do US. Z prawa rzymskiego są dwa ciekawe
    teksty. Jeden ze chcacemu nie dzieje się krzywda a drugi że nie można zasłaniać się
    nieznajomością przepisów. Jesteś pewny na 110% że nie musisz płacić akcyzy od tego co
    sam zuzyjesz to nie ma sprawy.