    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?
    Date: Mon, 20 Jun 2011 20:37:55 +0200

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
    news:itk51i$dvn$1@inews.gazeta.pl...

    > Zastanawiam się tylko co pod nie dać. Czy samą piankę? czy jeszcze jakąś
    > folię? Co do pianki - zastanawiam się nad Izo Floor Plus 6mm (ok.
    > 6zł/m2) - mam nadzieję, że będzie cieplej niż przy zwykłej 2-3mm.

    "zwykła pianka" pod panele, ta gąbkopodobna, to szajs najgorszy z możliwych,
    najstraszliwsze gówno, jakie można pod panele wsadzić i z całkowicie
    niezrozumiałych dla mnie powodów jednoczesnie najbardziej popularne (nie,
    nie jest najtańsze).

    Co uzyć najlepiej? Moim zdaniem najlepiej pod panelami sprawdzają się płyty
    Eko (rózni producenci różnie je nazywają, ale generalnie chodzi o szare bądź
    zielone płyty paźdzerzowe), mają bardzo dobrą izolacyjność cieplną (nie
    można ich więc uzyć na podłogówkę) i najlepsza z popularnych podłoży
    tłumienność akustyczną - panele ułożone na nich NIE STUKAJĄ.

    J.