  • Data: 2009-03-23 18:38:02
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gq8jn4$20o$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki Wszystkim za odpowiedzi, na koniec jeszcze 3 pytanka:
    > 1. Czy te płyty będą się trzymać ściany - czy np. można je wytapetować i
    > będzie OK?
    > 2. Z tych samych płyt jest sufit - na razie nie pęka - zerwać, czy nie?
    > 3. Mam przygotowane jeszcze 25 płyt GK (Rigips Pro A - 12,5mm), które
    > podobnie
    > jak te już naklejone czekały na dworze na montaż (przykryte) 1 dzień. Czy
    > one
    > będą OK, czy lepiej zwrócić je wykonawcom z podziękowaniem za współpracę?
    > Czy
> [...]

    Jakoś mi się nie chce wierzyć aby te płyty przez jeden dzień na dworze
    pod przykryciem zrobiły się do d...
    Może pierwsza z góry/dołu i troche brzegi.
    Może tam skąd przywedrowały były źle przechowywane.
    Skoro na suficie jest cacy a na scianach do d..
    to moim zdaniem musi byc też coś z wykonawstwem nie tak.

    Po prostu na suficie za dobrze zrobili. :-)

    Pzdr
    J23