  • Data: 2009-04-18 20:08:27
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo wrote:

    > Wyczytałeś to w poradniku majstra budowlanego?
    > :-))))))
    A co? nie podoba się.
    > Tak większość budowli na świecie jest robiona... część zbrojenia idzie
    > dołem część górą ... środkiem nie ma sensu!
    A to wiem, a gdzie pisałem o środku? jak siatka jest na rurkach to jest
    1,5 do 2cm od dołu wylewki a cała ma 6 minimum a najczęściej 7cm, gdzie
    ttu środek?
    > ;-)
    >
    > A teraz zasieję trochę fermentu... ideałem by było gdyby rurki
    > ogrzewania szły idealnie w środku wylewki ... Płyta by się wtedy
    > równomiernie nagrzewała i bezpieczniej "pracowała" (nie wyginała by
    > się).
    Zgadza sie tyle że to niepraktyczne w wykonaniu. Koszt poniesiony na
    takie ułożenei rur nie zostanie w żaden sposób skompensowany zyskami
    ewentualnymi?

    Tego się pewnie nie da osiągnąć, ale kiedy rurki są na siatce to
    > jest już lepiej niż gdy są na dole.
    Nie ma prawie znaczenia :)

    --
    -----