  • Data: 2017-04-07 11:13:14
    Temat: Re: Piec gazowy dwufunkcyjnyw mieszkaniu z grzejnikami
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 11:02:54 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    trukcja_obslugi_PWHC_24_28_33.pdf

    > Ja się nie znam, ale doradzę.
    > Albo zbiornik CWU + cyrkulacja (jak jest już położona, to raczej po
    > ptokach)), albo 3f przepływowy ogrzewacz w pomieszczeniach oddalonych od
    > pieca.

    Jak by to była tylko kuchnia to 3f zwłaszcza że obok jest indukcja
    więc kable będą.
    Tylko czy bezpieczniki i instalacja wytrzyma jak się dzieci pojawią
    I płyta razem z ogrzewaczem się właczy?

    Z drugiej strony cyrkulacja lepsza bo w łazience
    byłby ciepła woda szybciej. Tylko że układ zaczyna się komplikować czyli
    zwiększa się zapotrzebowanie na energie
    zwiększa się ryzyko że coś się spieprzy.