  • Data: 2015-02-07 14:34:50
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 13:49:47 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Czy ja pisałem, że byli OK?

    gdybys nie pisał w tym duchu to bym sie nie odezwał.

    > Wałęsa musiał się dogadać z komuchami, bo w przeciwnym razie nie
    > doszłoby do okrągłego stołu i pluralizmu partyjnego. Poza tym jak sobie
    > wyobrażasz to odcięcie Wałęsy od komuny?

    wyobrazam sobie ze w pierwszym wolnym sejmie w 1990 wylazłby na mównice i powiedział
    cos w ten desen - wreszcie jestesmy we własnym kraju, musiałem uciec sie do podstępu
    i udawałem agenta by komunistów oszukać i by kraj odzyskał niepodległość." Od razu
    naleząło przejąć resorty siłoe, internowac komuchów itd i próbowac robic porządek.
    Dostałby brawa i do dzis byśmy opowiadali jak to bolek wykolegował komuchów...

    Przecież w każdym urzędzie, na
    > każdym stołku prokuratorskim czy sądowym zasiadali byli komuniści.
    > Niestety nie wszyscy byli komunistami z przekonania, ale bardzo często z
    > musu. Każdy obywatel poruszający się w polityce miał prefabrykowane
    > dokumenty i musiał podpisywać lojalki, bo taki był ustrój i cały ten
    > mechanizm. Wielu obywateli podpisywało lojalki dla świętego spokoju.
    > Gdyby Solidarność chciała rozliczać wszystkich postkomunistów to
    > okazałoby się, że związek musiałby najpierw wyrżnąć własnych członków.

    co innego uznac koniecznosc podpisywania lojalek i przyznanie sie do nich , a czym
    innym chronienie własnej dupy, poprzez bronienie komuny i obrzydzanie lustracji. I
    niszczenie uczciwych ludzi, tych którzy sie nie dali złamac i nie podpisali.

    > Co do rozkradania Polski to nie tylko postkomuniści rozkradali, ale
    > także i inni, bo taka jest natura Polaka.
    > Krytykujesz tych rozkradających, a sam napisz czy aby masz czyste
    > sumienie i nigdy nie zrobiłeś żadnego szwindlu?

    buahahaha - "wszyscy" kradną to i oni są usprawiedliwieni? Puknij sie w głowe :)
    Relatywizujesz zasady dobra i zła aby usprawiedliwic zło. Nic z tego...
    A nie rozkradali polski w tamtym czasie "inni" tylko przedstawiciele aparatu opresji,
    zeby móc sie nachapac trzebabyło być z własciwej półki.

    > Przyznaj się czy możesz się z czystym sumieniem uderzyć w piersi?

    rozmawiamy o historii - czy i co ja ukradłem/zgwałciłem/zabiłem nie ma zadnego
    znaczenia.

    > Uważam, że gdyby Wałęsa się postawił to nie byłoby Wałęsy tak jak nie ma
    > Popiełuszki.

    Być może - ale miejsce w historii miałby znacznie ciekawsze niz teraz z łatką agenta
    bolka. Bo jesli był bolkiem to ten cały nobel był nie wypracowany przez niego tylko
    jego oficera prowadzącego.

    b.