  • Data: 2015-02-07 15:05:43
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 14:34:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > gdybys nie pisał w tym duchu to bym sie nie odezwał.

    > wyobrazam sobie ze w pierwszym wolnym sejmie w 1990 wylazłby na mównice i
    powiedział cos w ten desen - wreszcie jestesmy we własnym kraju, musiałem uciec sie
    do podstępu i udawałem agenta by komunistów oszukać i by kraj odzyskał
    niepodległość." Od razu naleząło przejąć resorty siłoe, internowac komuchów itd i
    próbowac robic porządek.
    > Dostałby brawa i do dzis byśmy opowiadali jak to bolek wykolegował komuchów...
    >

    > Przecież w każdym urzędzie, na
    >
    > co innego uznac koniecznosc podpisywania lojalek i przyznanie sie do nich , a czym
    innym chronienie własnej dupy, poprzez bronienie komuny i obrzydzanie lustracji. I
    niszczenie uczciwych ludzi, tych którzy sie nie dali złamac i nie podpisali.

    > buahahaha - "wszyscy" kradną to i oni są usprawiedliwieni? Puknij sie w głowe :)
    Relatywizujesz zasady dobra i zła aby usprawiedliwic zło. Nic z tego...
    > A nie rozkradali polski w tamtym czasie "inni" tylko przedstawiciele aparatu
    opresji, zeby móc sie nachapac trzebabyło być z własciwej półki.

    > rozmawiamy o historii - czy i co ja ukradłem/zgwałciłem/zabiłem nie ma zadnego
    znaczenia.

    > Być może - ale miejsce w historii miałby znacznie ciekawsze niz teraz z łatką
    agenta bolka. Bo jesli był bolkiem to ten cały nobel był nie wypracowany przez niego
    tylko jego oficera prowadzącego.

    > b.

    Z noblem i oficerem dobre. Szkoda ze nikt nie zauważa że po pseudo rewolucji w
    demoludach na zachodzie szarej masie też się gorzej zrobiło. Wychodzi że zachód
    leciał na dotacjach z demoludów. Dziwnie to brzmi ale jak wziąć pod uwagę ceny
    eksportowanych tam towarów i surowców to tak było. Jeśli by nam płacili trochę więcej
    to jeszcze długo by w Polsce był socjalizm. Ustalenie kursu złotówki na jakimś
    wysokim poziomie spowodowało że staliśmy się jeszcze mniej atrakcyjni. W międzyczasie
    pojawiły się Chiny. I bogate kraje zachodniej europy znowu są dotowane. Oczywiście
    taki stan nie będzie trwał w nieskończoność. Kiedyś skończy się papier potrzebny do
    drukowania dolarów i ojro. A pieniędzy na zakup go w chinach nie będzie.