  • Data: 2013-12-10 01:19:44
    Temat: Re: Piła akumulatorowa - doradźcie zakup
    Od: "Azotox" <d...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:l83s8n$tk8$1@speranza.aioe.org...

    > Jedna buteleczka wychodzi na 4 litry benzyny. Odkąd znalazłem baniaczek 4
    > litrowy po jakimś płynie (do spryskiwaczy albo
    cuś), to nie mam
    > żadnego problemu :)

    Wiesz co, to nie jest tak idealnie 4 litry, bo US Gallon ma 3,78 (o ile
    pamiętam) i moja piła z czasem miała kłopoty z odpalaniem. Dałem ją do
    serwisu Husqvarny i gość mi powiedział, że miała za bogatą mieszankę.
    Co prawda, czasem robiłem troszkę na oko... ale jest na to czuła.
    Cieszę się, że jest na przynajmniej dwóch w PL z piłą Craftsman:)

    Azotox