eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiwnica - wysoki poziom wód gruntowych - na czym polega kłopot? › Re: Piwnica - wysoki poziom wód gruntowych - na czym polega kłopot?
  • Data: 2015-09-13 11:33:00
    Temat: Re: Piwnica - wysoki poziom wód gruntowych - na czym polega kłopot?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-13 o 11:01, Budyń pisze:

    > szukaj pod haslem hydroizolacja ciezka - ma byc z porządną gwarancją wykonawcy, i
    jesli bedzie tania to bedziesz zalował :)

    Tu znalazłem:
    http://www.budujemydom.pl/fundamenty-i-piwnice/461-h
    ydroizolacje-typu-lekkiego-sredniego-czy-ciezkiego

    W przypadku najcięższym radzą wykonać monolityczną wannę z betonu
    wodoszczelnego.

    Drogie to to? Dużo droższe od klasycznych rozwiązań?

    Przypadek średni nie wydaje się szczególnie droższy od przypadku
    typowego. Pewnie z 1000 zł na całości.

    --
    MN