  • Data: 2010-11-04 06:33:03
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 06:18, Krzysiek <b...@b...com> wrote:
    > Aktualnie w kuchni mam kuchenk gazow , ze wzgl du na to, e po czy em
    > salon z kuchni skusi bym si ku temu aby zrezygnowa z gazu.
    > No i teraz pytanie do os b kt re tak zrobi y. Czy koszta u ytkowania
    > p yty indukcyjnej s znacz co wy sze od gazowej?
    > I drugie pytanie, czy warto dop aci do indukcji?
    > W necie jest du o r nych opinii, a przyznam e ceni sobie wymian
    > do wiadcze na tej grupie.

    To pytanie na tej grupie wraca jak bumerang średnio raz na miesiąc.
    Miałem gaz, mam indukcję, wolę gaz (i jest tańszy).
    Nie wiem czemu łączenie kuchni z salonem miałoby wpływać na zmianę
    kuchenki.
    Przy takiej operacji najważniejsza rzecz to zmiana okapu nad kuchenką
    i tu koszty moga byc spore.
    Wydajność okapu musi być odpowiednio większa ze względu na powiększoną
    kubaturę a do tego hałas okapu może przeszkadzać w salonie więc tym
    mocniejszy trzeba wybrać okap aby porządaną wydajność mial na niższych
    biegach wentylatora.

    Pzdr
    QbaB