  • Data: 2022-01-09 23:58:36
    Temat: Re: Płyta indukcyjna 230V czy 400V
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jan 2022 11:56:13 -0800 (PST), Majka
    <k...@g...com> wrote:
    > Czy ta płyta z podłączeniem tylko 230V jest gorsza? Jakie s
    > ą jej wady? Nie "uciągnie" trzech lub czterech pół ind.
    > włączonych jednocześnie? Będą się grzać

    Mam Bosha, jest podłączona pod 400V. Jest 5 pól: centralne i po dwa z
    każdego boku. Pola z lewej od centralnego wraz centralnym włączone na
    raz wyraźnie modulują moc. Jeśli mamy np. na centralnym moc na 9 (z
    zakresu 1-9) i wstawiamy coś dodatkowo na pola z lewej to na chwilę
    pole centralne jest odłączane, moc idzie na nowo włączone pole (z
    lewej), moc wraca do centralnego i tak słychać jak przełącza. W
    efekcie nie ma ciągłości mocy tylko jest takie przełączanie
    ("modulacja"). Ale ten efekt nie dotyczy pól z prawej, te z prawej
    wraz z centralnym mogą być wszystkie na pełnej mocy ciągłej (nawet z
    boost) i na nich nie występuje ta idiotyczna "modulacja".

    --
    Marek