    From: xart <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Po odbiorze- opodatkowanie.
    Date: Fri, 16 Jan 2009 13:08:50 +0100

    gdaMa pisze:
    > No jak twoje wymiary będą bardzo odbiegały od wymiarów z projektu
    na, który
    > zostało wydane pozwolenie to może i będą chcieli zweryfikować....
    > [....]
    > Zgłosiłam na deklaracji IN-1 wymiary z projektu. Nie chciało mi się latać z
    > mierką i obmierzać, no i poddasze oficjalnie nie jest jeszcze użytkowe ;)

    No to u mnie wg projektu jest:
    uzytkowa: 166,2 m2
    netto: 276,6 m2
    całkowita: 419,9 m2
    A sumujac powierzchnie czastkowe (pomieszczen) z projektu uwzgledniwszy
    definicje podana na IN-1 (do pow. uzytkowej zalicza sie piwnice, garaze
    podziemne sutereny etc. Wylacza sie jedynie klatki schodowe i szyby
    transportowe) wychodzi mi cos circa 243 m2 czyli znacznie wiecej niz
    podane przez firme projektowa (Archeton) 166 m2.

    Mial ktos moze podobny przypadek?

    pzdr
    art