  • Data: 2010-04-27 06:53:44
    Temat: Re: Podłoga z desek sosnowych - szpary
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-26 23:18, Maciej pisze:
    > Czy ktoś z Was miał taką sytuację i może minie przestrzec przed fugowaniem
    > lub wręcz przeciwnie.

    Ja tak mam. Ponieważ cały strop jest drewniany, wszystko dość mocno
    pracuje. Wypełniłem szpary elastyczną szpachlą, taką co się wyciska z
    tuby pistoletem. Funkcjonalne, bo 3 lata minęły nie nic nie wypada, ale
    niezbyt ładne.

    > Jeden fachowiec mówi, że są takie środki, które po pierwszym cyklinowaniu
    > miesza się z wiórami i uzyskuje się elastyczną szpachlę, która nie ma prawa
    > wylecieć ze szpary, inny natomiast mówi, że nie ma takich sposobów - napewno
    > wyleci.

    Znam dwa domy w których trafiono na fachowca jak ten pierwszy, i teraz
    wierzył bym temu drugiemu.

    > Jeszcze inny mówi, że po co szpachlować, lepiej zeszlifować i
    > pomalować tylko lakierem zostawiając szpary, to też ma swój urok.

    Urok to ma wyciąganie śmieci z tych szpar. Ja wole przejechać podłogę
    mopem, a do takich szpar to tylko z odkurzaczem. Takie rustykalne w
    wyglądzie, ale niepraktyczne.

    > Ja zastanawiam się nad tym ostatnim - czy możecie podzielićsię swoim
    > doświadczeniem w tej kwestii ?

    W Castoramie widziałem parę dni temu taką masę korkową. Drobne
    kawałeczki korka wymieszane z jakimś bezbarwnym spoiwem. Do wyciskania z
    czegoś przypominającego wielką kiełbasę. Może się nada do dużych szpar?