  • Data: 2013-07-07 16:26:53
    Temat: Re: Podłoże w garażu
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lipca 2013 15:19:10 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Rozumiem że
    >
    > - w garażu zawsze będziesz miał minimum +1 st c.

    A to czemu? Gres jest mrozoodporny, spokojnie moze byc i -20stC.
    Kwestia wlasciwego zafugowania i odprowadzania wody zeby nie odbijaly.
    O ile plytki na zewnatrz zwykle predko odpadaja - w garazu spokojnie
    powinny wytrzymac dluuuugie lata.

    > - nie będziesz używał tępych narzędzi jak młotek klucze itp.

    Mozna uzywac dowoli. Kupi za 12 pln metr2 dodatkowych plytek i jakby
    juz sie cos potluklo (pewnie raz na dwa lata) to se wymieni :)

    > - a tak w ogóle to będziesz parkował przed garażem bo szkoda płytek :)

    Gresu po 12 pln / m2 ? Mi by bardziej szkoda bylo jezdzic po farbie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.