  • Data: 2020-01-20 20:08:41
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-20, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Na razie bilans jednomiesięczny ale postaram się kontrolować.
    > Możesz coś więcej napisać o tym zużyciu na klimatyzację. U mnie do równika trochę
    daleko ale latem również ciepło. Chodzi to cały czas czy okresowo wyłączasz?

    To było o wentylatorach. Klimy, która jest akurat strasznie prądożerna,
    praktycznie nie uzywam, góra 2-5h na tydzień. Ale taki wentylator ma
    30-40W a średnio chodzi 1.5 wentylatora 24h/dobę.

    Poza tym ludzie mają tendencje do pomijania drobnych odbiorników, a
    każdy jeden zasilacz to przeciętnie 1-3W i często kolejne 0.5-2W
    skojarzone urządzenie w stanie czuwania. Masz z 10-29 takich urządzeń, o co
    bardzo łatwo, i już kolejne XXkWh/miesiąc.

    U mnie chyba najwięcej żrą mimo wszystko lodówki, a potem pralka +
    suszarka + żelazko.

    --
    Marcin