  • Data: 2009-04-02 15:38:33
    Temat: Re: Podział działki wspólnej
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie. Nie jesteś właścicielem tej akurat części, tylko masz
    > udział w całej nieruchomości. Czasem współwłaściciele dokładnie
    > określają w dokumentach kto zajmuje którą część działki (na przykład
    > jest to opis słowny - od rogu budynku do płotu, lub przedstawiony na
    > mapce geodezyjnej). Ale umawianie się "na gębę" jest mało wiążące.
    > Może się okazać, że pozostali współwłaściciele mogą się niezgodzić na
    > proponowany podział.

    Nawet jak jest napisane w akcie notarialnym kto ma jaki kawałek, to idę o
    zakład, że nie jest to wyznaczone geodezyjnie, więc w każdej chwili kazdy ze
    współwłaścicieli może sie wypiąc i powiedzieć, że chce inny kawałek.
    W takim podziale nie ma niczego domyślnego, za to jest wiele cyrków.
    Generalnie zgoda wszystkich ułatwia, ale niczego sama z siebie nie
    załatwia.
    Przem