  • Data: 2009-07-01 12:13:05
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2fie8$qc9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h2fe8f$9n$1@news.onet.pl...
    > Rozumiem, ze nie wierzysz tez mediom, jesli pisza o tym, ze Polaka zabili
    > policjanci na kanadyjskim lotnisku?

    Będzie wyrok sądu ew. winni zostana ukarani- co ja tu moge wiecej wyrokować
    i w co wierzyć/niewierzyć.
    Ja np widzę że coraz więcej zawansowanie technologicznie rzeczy robione jest
    Chinach- ktoś to tam projektuje ktos robi wiec potencjał maja.
    Pewnie zaraz napiszesz ze w tych fabrykach pracuja za miske ryżu.
    Może i tak może nie- nie wiem. Ale w Polsce też ludzie ciężko pracują za
    3,95zł/h(często na czarno). I cieszą się że pracodawca uczciwy i te 3,95
    wypłaci.
    A znam sporo przypadków że nie było zapłaty za pracę cały miesiąc.

    > Jezusie, nie no tu juz dales ciala na maksa - rozumiem, ze mimo iz nikt
    > (nawet z "bywalcow") nie mial odwagi podwazyc tez o slynnej chinskiej
    > transpatologii to i tak nie uwierzysz.

    Nikt z nich też nie napisał że ta Twoja słynna trasplantologia nie
    wystepuje.
    Oni tylko napisali że w ich odczuciu w miejscach w których byli jest
    normalnie jak w kazdym wiekszym cywilizowanym kraju a nawet sporo lepiej jak
    np w Polsce.. Jak wczesnniej napisałem moi znajomi wrócili niedawno z Chin i
    mają podobne wrażenia- nowoczesny cywilizowany kraj.
    A slumsy, bieda itp na pewno też tam występuje- ale to jest wszędzie.

    >A jesli Ci powiem, ze bylem
    > wielokrotnie w Szwajcarii, i nigdy ne widzialem zadnych narciazy wobec
    > czego obala to teze, ze w szwajcarii da sie jezdzic na nartach to tez mi
    > uwierzysz (tak sie sklada, ze zawsze wizytowalem Zuerich)?

    Jeśli mi powiesz że będąc w Zuerichu nie widziałes narciaży to ok ale jak
    powiesz że bedą w Zuerichu zadnego banku nie dojrzałeś to będziesz mniej
    wiarygodny.

    > Wiarygodnosc Twojego widzenia rzeczywistosci zdaje sie poszla sie pasc
    > jakis czas temu, teraz zaczyna juz byc tylko zabawnie...

    Ja w prawie każdym poście zanaczam ze jak jest naprawde to nie wiem ale
    bardziej wiarygodne dla mnie są relacje osób które tam były/mieszkały itp
    niż osób które gdzieś tam coś przeczytały i na tej podstawie twierdzą ze tak
    na pewno jest.

    Krzysiek