  • Data: 2009-07-01 12:21:46
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2fjsi$gcg$1@news.onet.pl...

    > Będzie wyrok sądu ew. winni zostana ukarani- co ja tu moge wiecej
    > wyrokować i w co wierzyć/niewierzyć.

    Tzn. uwierzysz ze gosc nie zyje, jak _MEDIA_ podadza ze kogos tam skazano?

    > Nikt z nich też nie napisał że ta Twoja słynna trasplantologia nie
    > wystepuje.

    A no co Ty tak naprawde chciales napisac, w takim razie - bo mowa byal o
    transplantologii, i nie mojej tylko chinskiej?

    > Ja w prawie każdym poście zanaczam ze jak jest naprawde to nie wiem ale
    > bardziej wiarygodne dla mnie są relacje osób które tam były/mieszkały itp
    > niż osób które gdzieś tam coś przeczytały i na tej podstawie twierdzą ze
    > tak na pewno jest.

    A ja zwracam Ci delikatnie uwage, ze widziec jak wyglada z zewnatrz bank
    szwajcarski to nie to samo co wiedziec jaka on ma kondyncje finansowa w
    danej chwili.