  • Data: 2009-07-01 12:22:52
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boban wrote:

    > W getcie mieszka się pod wpływem przymusu, nie słyszałem żeby nakazywano
    > ludziom mieszkać w nowych osiedlach. Nie jest to też przymus ekonomiczny bo
    > mieszkania w blokowiskach są tańsze.

    Tu gdzie mieszkam mieszkania w blokowisku nie sa tansze.
    To sa najdrozsze mieszkania w miescie poza willowymi i apartamentowcami.
    Na osiedlu masz szkoly, przeczkola, drogi, place zabaw, sklepy, marekty,
    urzedy, jest duzo zieleni i co najwzniesze mniej meneli niz w srodmiesciu.
    Sam mieszkam na nowym mini osiedlu. Wszystko nowka, garaze, parkingi.
    Ale co z tego skoro dookola menelnia.
    Wieczorami zombi zlaza sie i nicza probojac za wszelka cene upodobnic
    osiedle do swoich siedlisk.