eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła › Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
  • Data: 2013-09-02 08:40:39
    Temat: Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 września 2013 21:25:21 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > miałem jakie miałem - robiłem nimi lata a na tej robocie wymiękły. Na szybko
    > dorabiałem u tokarza - jak były z miękkiej stali to się przeciągały jak
    > plastelinowe, jak z twardej to pękały - gniazda się zowalowały - to masakra
    > była :-) Więc jak ktos mi mówi ze w glinie łatwo to ja odpowiadam: cena x5

    No to prawdopodobnie wszystkiemu winne byly slabe tuleje, jak jest nawet
    minimalny luz to ze sworzniem potem sie moga dziac cuda. Ja mam na miejscu
    takiego dziadka - magika, z zewnatrz bys na jego dom spojrzal to rudera,
    a w srodku ma sprzetu za pareset tys pln slusarskiego :-) Dziadek kazda
    tuleje i sworzen dorabia z innego, wlasciwego do zastosowania materialu
    z tolerancja do setnej milimetra - normalnie robi lepiej niz oryginaly
    JCB :-)

    > Ale to jakos było tuż przed szytem hossy i koparka w stanie zamasakrowanym
    > sprzedała sie drożej niż ją kupiłem....

    He he :-)
    pozdr.

    --