  • Data: 2013-03-06 10:45:34
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    Jako, że jestem bardzo zainteresowany tematem wykorzystania pompy ciepła
    powietrze-woda ( ale 'niskbudżetowej' w zakupie), prośba o więcej informacji,
    zwłaszcza:

    -jaki był mniej więcej koszt inwestycji (urządzenie+instalacja)
    -czy masz może mniej więcej rozbicie zużycia na miesiące (czy nawet pory roku) -
    szczególnie chodzi mi o zużycie prądu wiosną i jesienią

    pzdr
    Bogdan