  • Data: 2013-03-06 11:56:20
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - podsumowanie sezonu.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >-jaki był mniej więcej koszt inwestycji (urządzenie+instalacja)

    Z tego co się orientowałem to cena pompa powietrzna i instalacja na razie
    jest chora i wynosi około 25 tys zł ...

    Mam nadzieję że w przyszłości spadnie do normalnego poziomu , bo na razie to
    "łowienie frajerów" , bo cena jest nieadekwatne do kosztów produkcji ...

    Pompa PW ma konstrukcję identyczną jak ... klimatyzator ...

    Ja sam jestem zainteresowany zakupem ale za kilka lat jak ceny pospadają