  • Data: 2010-12-31 13:32:13
    Temat: Re: Pompa ciepla zamiast gazu
    Od: "michalski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    news:93678b55-396a-4688-afb0-c1654ee455a1@i18g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 30 Gru, 21:39, "HANA" <h...@g...pl> wrote:

    > jakis przyklad?
    > bo ja Ci dam najprostszy
    > porownaj wartosc energetyczna
    > propanu i gazu ziemnego
    > a potem ich ceny

    http://benzol-gaz.pl/kalk/index.php

    Propan cena dla stałego klienta
    126%

    Energia elektryczna Taryfa G12 nocna
    83%

    Gaz ziemny GZ 50
    51%

    http://ogrzewanie.drewnozamiastbenzyny.pl/ceny-ciepl
    a-i-energii/

    http://farm3.static.flickr.com/2656/4291165562_ee363
    a0cb0_o.png

    No sorry ale kazda tabelka jest identyczna - z choinki sie chyba
    urwales z tym gazem plynnym :)
    pozdr.

    ================================

    wszystko zalezy jaki kupujesz gaz i jaka masz instalacje. Ja majac do wyboru
    wybudowanie instalacji przez firme (Gaspol, Baltykgaz itp) + lojalki na
    dostawy gazu, dzierzawe zbiornika itd, kupilem sobie sam zbiornik podziemny.
    Efekt jest taki, ze zinwestowalem na poczatek, ale gaz tankuje jaki chce
    (moge propan - butan bo instalacja podziemna, w tym roku jednak przespalem
    sprawe i dostepny byl tylko propan) i w cenie jaka jest aktualnie najlepsza.
    Efekt? Tej zimy kupowalismy gaz (ja i kolega). Ja z "wolnego" rynku on
    zwiazany lojaką. Ja zapłaciłem 1,75 za litr, on na przestrzeni kilku dni za
    taki sam gaz - 2.60. Kupujesz ok. 2000 litrow jednorazowo. Takze
    oszczednosci widoczne spore. A jak dostane propan-butan to powinno byc i
    taniej i kalorycznosc lepsza. Takze nie mozna generalizowac z oplacalnoscia
    intalcji LPG.
    Pozdr.

    --
    michalski