  • Data: 2009-01-12 19:03:27
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Piotrze, chodzi o dodatkowa poza ethernetowa skretke do zastosowan innych,
    > takich jak alarm jakas tam niania elektroniczna, czy inna automatyka.

    aaa to tak, oczywiscie masz racje.
    zmylilo mnie troche stwierdzenie "skretka" bo mi sie jednoznacznie z siecia
    komputerowa i telefoniczna(z racji kablowania najczesciej w jedene punkt
    2xRj45 a nie 1xRj45 i 1xRj11:) czyli z kablem UTP,FTP i innymi odmianami:)

    w sumie koszt niewiele wiekszy niz kable kat 3(2,4,6 czy 8 parowe), czasami
    kupisz pudlo kabla i zostanie ci UTP to zawsze mozna wykorzystac go do
    takich celow jak piszesz :)

    --
    pzdr
    piotrek