  • Data: 2009-01-13 20:16:18
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Ilestam watkow temu napisalem, ze zeby WiFi dzialalo to trzeba dobrac
    > rozwiazanie pod zastana sytuacje. Juz to raz napisalem, ale powtorze.
    > Jesli ktos kupuje sobie tani AP z wbudowana antenka i mysli, ze mu to w
    > kazdej sytuacji zadziala to potem wlasnie rodza sie takie opinie. A
    > wystarczy pozyczyc AP, wziasc zwykla antenke 5dBi, jakis dobry panel
    > 14-15dBi, lapa, przejsc sie po domu i sobie ustawic polozenie anteny, tak,
    > zeby pokrywala miejsca gdzie bedziemy pracowac. Wtedy musi na 100%
    > zadzialac.

    i ja sie z tym zgadzam, opisalem z czym sie nie zgadzam w twierdzeniu
    Ghosta.
    sam pisalem juz wczesniej ze zalecam kazdemu zabranie troche sprzetu i
    testowanie roznych rozwiazan juz na miejscu instalacji a nie kupno AP i
    liczenie na to ze cudownie zadziala.

    > Ale zamiast zrozumiec ten prosty fakt, to kwitujesz wszystko stwierdzeniem
    > jakie to masz niesamowite doswiadczenie.

    widzisz, jak zwykle masz problem ze zrozumieniem tego co sie do ciebie
    pisze.
    potwierdzasz tylko to co ja juz wczesniej napisalem, czytaj ze zrozumieniem
    i patrz na daty. bo poki co to wyglada ze powtarzasz to co ja napisalem:)

    > No wlasnie ci to proponuje. Bo jak widze juz nawet nie wiesz kto co
    > napisal.

    a kto pisal o dolozeniu zbrojenia w stropie i o bluszczu ? :)
    chyba ty :)
    jak sie zapedziles w kozi rog durnymi stwierdzeniami to chociaz pokaz klase
    i sie przyznaja nie odwracaj kota ogonem.
    bo ja dwa dni temu napisalem
    "> bo kazda osoba ktora ma spore doswiadczenie powie ci to co ja, ze na WiFi
    ma
    > wplyw zbyt wiele czynnikow zeby bez testow w konkretnym srodowisku
    > powiedziec OK taki sprzet bedzie dzialac w takim i takim zasiegu z takimi
    > i innymi parametrami."

    a ty wyskoczyles z bluszczem, a teraz piszesz ze "powtarzasz swoje slowa" o
    testach na miejscu gdzie AP ma zostac zainstalowany :)

    > Tylko, ze nam, tym teoretykom, wszystko dziala doskonale. A najwyrazniej
    > praktykom takim jak ty nie dziala.

    a czy ja napisale ze mi cos nie dziala?
    ja podalem kilka przykladow gdzie WiFi sie nie sprawdza ale nie mowilem ze
    to sa problemy u mnie :)
    pokazalem tylko z jakimi problemami sie spotykalem/spotykam i napisalem tez
    jak mozna ich uniknac, ale dopoki nie zrozumiesz co sie do ciebie pisze to
    ta rozmowa jest bez sensu:)

    > Z tego wniosek, ze warto troche teorii liznac, bo od biegania z wiertarka
    > po dachach wiedzy sie nie nabywa.

    ooo kolejne rzeczy sobie dopowiadasz, ja rozumiem ze brakuje ci argumentow
    ale moze zachowaj chociaz troche klasy i nie pisz bzdur :)

    > Ciekawe kto sie osmiesza, ktos kto stara sie wytlumaczyc to i owo w
    > oparciu o fakty, czy ktos kto mowi, ze cos jest be bo jest, a dlaczego
    > jest to nie powie, bo mu za to nie placa.

    ale co to za fakty jesli masz doswiadczenie z paroma AP SOHO ktore "u
    ciebie" dzialaja ?
    wielokrotnie w tym watku napisalem jakie rozwiazania WiFi sa dobre a jakie
    zle i co nalezy robic zeby uniknac typowych bledow przy "tworzeniu" sieci
    WiFi oraz jakie to ma plusy i minusy.

    ty natomiast twierdzisz ze WiFi jest super bo u ciebie dziala :)
    a to ze kazdy ma inne wymagania, ze kazde miejsce gdzie ma dzialac WiFi jest
    rozne oraz ze rozwiazania SOHO od biznesowych sie mocno roznia to juz jakos
    do ciebie nie dociera.

    --
    pzdr
    piotrek