  • Data: 2009-08-02 12:50:03
    Temat: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4a7586f2$1@news.home.net.pl...

    > No też mam obawy, Bo mi w jednej łazience pękło pięknie przez środek...
    > Ale co mi pozostaje? Zaleje żywicą.. Zrobię dodatkowo szycie poprzeczne i
    > będę się starał o tym zapomnieć.

    Cale to zbrojenie propylenowe to jedna wielka sciema. Na gorze nie bylo tego
    wlokna i peklo na dlugosci niecalego metra od naroznika w strone srodka
    pomieszczenia, na dole mialo nie pekac, bo wlokna i peklo jakby tego w ogole
    nie bylo. Do dylatacji przygotowywalem sie mozna by rzec miesiacami i na
    tamta chwile mialem 100% pewnosc ze bedzie dobrze, zreszta po konsultacjach
    z posadzkarzami przed betonowaniem. Gdyby bylo jakie kolwiek teoretyczne
    ryzyko to wstawil bym tam profil dylatacyjny jak w innych miejscach, bo
    bylem na to przygotowany. Jak widac ryzyko bylo a ja najzwyczajniej czegos
    nie przewidzialem, no ale kto wszystko przewidzi. W miejscu pekniecia beton
    na dlugosci ok. metra jest nieco cienszy z uwagi na biegnace tamtedy rurki
    CWU, ale to chyba nie ma znaczenia, bo cala posadzka przez rurke ogrzewania
    i tak jest regularnie pocieniany co 15-20cm. Teraz nie ma juz o czym gadac,
    szczescie ze to tylko dwie rurki zasilajace inne pomieszczenie, reszta rurek
    przebiega w otulinie bo dylatacja tam byla planowana, nie nalozylem tylko
    otuliny na te dwie rury bo uznalem ze dylatacja bedzie zbedna.
    W sumie chodzi o to zeby przestrzec innych przez niezbrojeniem siatka
    stalowa wylewki i przed slepa wiara w jakies tam plastikowe zbrojenia po
    60zl/m^3 betonu czy jak to tam wychodzi. Siatke radilbym dac na rurkach, bo
    pod rurkami moze nie byc wystarczajaco otulona by zapobiec ew.
    klawiszowaniom peknietej wylewki.
    Uzywasz jakichs zestawow zywicznych do szycia wylewki?

    Pozdro.. TK