  • Data: 2009-08-02 18:36:17
    Temat: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Napiszę jak było u mnie.
    > Posadzki wylane w połowie marca.
    > Zbrojone włóknami- żadnych siatek nie dawałem- wykonawca odradził.
    > Tam gdzie podłogówka tam dodawali plastyfikator.
    > Posadzek nie polewałem- wykonawca wręcz mi tego zabronił.
    > Koniec maja/początek czerwca układana terakota.
    > Koniec czerwca uruchomione ogrzewanie(m.in. podłogówka)
    > Czyli posadzkę grzałem dopiero po położeniu kafli- tak wyszło gdyż
    > dopiero w czerwcu zamontowaliśmmy kocioł i skończylismy kotłownię.
    > Wszystko powyższe było rok temu.
> [...]
    Po prostu masz mniej wody w wylewce, jest słabsza to i mniejsze
    naprężenia i mniej pęka a dodatkowo płytki trzymają ją w "kupie" :)
    bo pewnie wyglada jak pajęczynka.
    Nie cieszyłbym się na twoim miejscu słaby beton pyli, dobrze że nie
    musisz chodzić po gołej wylewce bo byś wiedział o czym piszę.

    -----
    Pozdr
    Janusz