  • Data: 2010-05-24 05:48:01
    Temat: Re: Powód 1/4
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:

    > Akurat ksiega wieczysta jest nietrafnym miejscem - bo raz, ze koszty wpisów
    przekrocza naklady na regulacje rzek a dwa, ze informacje taka trudno aktualizowac.
    Zrobienie natomiast przez starostwa aktualnych map zalewowych i wlaczenie ich w
    proces PnB czy sprzedazy ziemii jest juz jak najbardziej sensowne.

    Pokopało was? Jeszcze kolejny urząd i kolejne pozwolenie za 100-150zł?

    To ja już wolę dać 6 tys. złotych każdemu poszkodowanemu - kilka tysięcy
    osób razy 6000zł raz na kilkanaście lat to taniej niż setki tysięcy
    inwestorów rocznie razy kolejni urzędnicy.

    M.